zondag 17 december 2006

Knielmatje

Al vele jaren geleden kocht ik een knielmatje om mee te nemen in de Quest. Het weegt vrijwel niets. Om het een beetje schoon te houden heb ik er een plastic zak omgedaan van de plaatselijke VVV. Dit matje gebruik ik om de Quest driekwart (dus een klein beetje) op zijn kant te leggen voor oppompen van de banden of banden wisselen. Veel mensen gebruiken daar het matrasje van de zitting voor, maar bij vies weer wordt dat matrasje ook vies. Ideaal voor het geval er geen gras voorhanden is, bijvoorbeeld als je onder een viaduct of andere schuilplaats een band moet wisselen. Je kunt het niet gebruiken om de Quest helemaal mee op de kant te leggen, dat moet je op gras doen of indien dat er niet is, zul je toch het matrasje van de zitting moeten gebruiken. Ik meen dat ik het matje destijds bij de Praxis of Intratuin heb gekocht.

Geen opmerkingen: